İşimiz sadece tam hizmet, 'entegre pazarlama iletişimi'.
İnanıyoruz ve net olmakta da daima fayda var: 'İşimiz, markanızı hatırlatacak ve ürettiklerinizi sattıracak doğru ve güzel fikirler bulmak'.
Amacımız ise, sizlere, süslü-setraplı ofislerde ahkam kesip, fiyakalı laflarla hava-civa satmak değil.
Allame Reklamcılık ve Medya Çözümlemeleri Ajansı yapısını kurucusu ile birlikte 1984 yılından bu yana, sadece ve sadece "Reklamcılık, Creative Ajans Hizmetleri ve Markalaşma" ile "Kurumsal İletişim ve Uluslararası Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi Danışmanlık" hizmetleri alanında 35 yıllık deneyimini işinin 'Allame'si olarak sürdürdü ve birçok marka/reklamverene bu deneyimlerini başarıyla taşıdı. Medya Satın Alma ve Planlama faaliyetlerini ise 2000'lerin başından itibaren yürütmeye başladı. Rakip analizi ve yatırımlarını bilgi ve veriye dayalı yaklaşım ve bir strateji ile müşterilerine sunmayı tercih etti.
35 yıllık tecrübesine yüzlerce marka ve reklamverene Türkçe ve yabancı dillerde, yurt içinde ve yurt dışında kurumsal kimlik, marka ve kurumsal kültür uygulamalarıyla, isim çalışmasından marka konumlandırmasına kadar güçlü fikir ve konsept yaklaşımlarıyla başarılı-etkili ve ürününü algıda öne çıkacak satıcı reklamlar ve tanıtım filmleri yaparak nihai alıcı ile buluşturdu.
Medya analizini, rakip analizi ve doğru reklam yatırımı ile kurgulayıp; doğru fikir, doğru mecra, doğru hedef kitle ile buluşturup, reklamveren/müşterileri için "güçlü marka ve etkili satıcı fikir"leri pazarlama stratejileri oluşturup, entegre iletişim hizmetleri önceliğini bir "Allame" edasında sundu.
Hedefi, Türkiye'nin bağımsız ve güçlü/farklı satıcı fikirler üreten pazarlama iletişimi eksenli reklam ajansları arasında ürün ve markalara yönelik güçlü fikirler üreterek yer almaktır. Allame Reklamcılık ve Medya Çözümlemeleri ajansı kurulduğu günden bugüne kadar 35 yıllık bilgi/tecrübesini başta ülkemiz olmak üzere; İngiltere, Hollanda, Almanya, Ukrayna, Rusya, Cezayir, Azerbaycan ve İran'da hayata geçirmek üzere birçok projeyi gerçekleştirme fırsatı buldu.
Medya Satın Alma ve Planlama faaliyetlerini ise 2000'lerin başından itibaren yürütmeye başladı. Rakip analizi ve yatırımlarını bilgi ve veriye dayalı yaklaşım ve bir strateji ile müşterilerine sunmayı tercih etti. 35 yıllık tecrübesine yüzlerce marka ve reklamverene Türkçe ve yabancı dillerde, yurt içinde ve yurt dışında kurumsal kimlik, marka ve kurumsal kültür uygulamalarıyla, isim çalışmasından marka konumlandırmasına kadar güçlü fikir ve konsept yaklaşımıyla başarılı-etkili ve ürününü algıda öne çıkacak satıcı reklamlar ve tanıtım filmleri yaparak nihai alıcı ile buluşturdu.
Medya analizini, rakip analizi ve doğru reklam yatırımı ile kurgulayıp; doğru fikir, doğru mecra, doğru hedef kitle ile buluşturup, reklamveren/müşterileri için "güçlü marka ve etkili satıcı fikir"leri marka ve pazarlama stratejilerini oluşturup, entegre iletişim hizmetleri önceliğinde, bir "Allame" edasında sundu.