35 yıllık reklamcılık tecrübemizle, 'eh dediğimiz zamanlar olsa da' kalfalık sonrası işimize, 'allame-icihan' bakıyoruz.
Lakin hala 'ustalar'a saygımızda da kusur etmemeye özen gösteriyoruz.
Şurası da bir gerçek: bilinmeyenlerle dolu gezegenimizin en büyüklerinden değiliz.
Türkiye'nin yeni marka yüzleri için niş fikirlerle en iyi ve en doğru satıcı reklam kampanyaları hazırlamanın sancısını,
her an yaşayan ve 'büyüklerden sonra', 'iyiler arasında' yer almak için çok çalışan bir fikir ajansıyız.
Gelgitler yapmadan, yalpalamadan, kaşımızı-gözümüzü oynatmadan; ilkeli-ahlaklı-inançlı-analitik-bilim ve veriyi esas alıp;
doğru ve güzel fikri en ayırt edici özeliğiyle farkettirerek göstermek için kararlılığımızla gayret ediyor;
sürdürülebilir marka anlayışını anlatmaya ve benimsetmeye çalışıyoruz.
Çünkü sadece acıktıran reklam; ürün sofrasında birşey ifade eder, iştah kabartır, satın aldırır, hatırlatır.
35 yıldır, hep 'doğru ve güzel' reklamın daima satılan, daima satın aldıran ve daima hatırlanan olduğunu anlattık,
anlatmaya da ısrarla devam edeceğiz.